En dag på baksidan

Min oas.
Min tillflykt när allt är så där jobbigt.
Solen som värmer.
Fåglarnas skönsång (när skatorna har tagit paus).
Katternas purrande vid mina fötter (eller i mitt huvud ifall jag råkar lägga mig ner).

(null)

(null)

Det är så skönt att bara kunna lägga sig här och blunda.
Känna stressen bara rinna av. 

Idag är en sån dag.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ovanför här ser ni mina fina tomatplantor.
Dom vill inte sluta växa och jag kämpar för att hålla dom uppe.
Hoppas att dom snart börjar producera lite frukt oxå.
Smultronen är snart redo att börja plockas. Tjejerna ska dock få den äran.

Igår jobbade jag.
Körde lite stadstrafik i Ängelholm.
Allt va ganska lugnt tills jag körde den sista turen.
Då kom en gäng killar på som skulle mer till puben (vild gissning från min sida 😉).
Det gick ju bra förutom att en av dem bestämde sig för vara lite extra närgången.
Han tyckte att jag luktade SÅÅÅ gott så han tyckte att han skulle stå bredvid mig och i princip sniffa i mitt öra 😳
Alltså!!!!
Kan tillägga att den va tur för den här killen att mitt tålamod är VÄLDIGT.....generöst.
Så vänligt men bestämt bad jag honom att sätta sig ner.
Efter ytterligare ett sniff gick han och satte sig.

Jag kunde så småningom överge bussen och köra hem.

(null)

Imorgon väntar ännu en dag i Ängelholm. Tror dock att jag slipper några närgångna typer då hehe 😏

Ha en fortsatt trevligt lördag och lycka till Sverige ⚽️👏🏼🇸🇪

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0