Bowling med de bästa 😁

Dagen gick och klockan slog 17.00.
Jag, Viktor, Lava, Nova, Ann-Britt och Jocke steg ut på banan med de glänsande skorna.
Klotet i handen och sen va det bara fullt ös i en timme.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Farfar va bäst och sen kom Viktor på en andraplats. Jag och Farmor fick nöja oss med att vara proffs i vår fantasi (för i verkligheten va vi långt ifrån bra 😂). 
Lava och Nova kämpade på bra även om dom inte fick några "sparrisar". 

Efter Bowlingen åkte vi ner till Khai & Mui där vi njöt av en god buffé 😊 
Jag va säååå mätt när vi gick därifrån, blir en detox imorgon hehe.
Lava fick öppna två paket till som Farmor och Farfar hade med sig.
(null)

(null)

Efter glassen som ni ser på bilden så åkte vi hemåt.
Lava va väldigt nöjd med dagen och det är vi alla glada för.
Nu ska jag somna i soffan tänkte jag.
Imorgon blir det jobb hela natten....snark!! 

Ha en fortsatt mysig kväll och Glad Påsk 🐣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0