God morgon!

Med en Metro i handen kliver jag på bussen. 
De timma platserna lyser med sin frånvaro.
För ett ögonblick överväger jag alternativet att stå istället för att sitta och trängas med någon den här morgonen.
När blicken söker sig inåt bussen ser jag två tomma platser, skönt!! 

Medan jag nu sakta börjar tina upp så går tankarna till mitt skolarbete som ska lämnas in snart.
Jag försöker lägga upp en strategi som underlättar för mig den här veckan.
Nu är det nämligen inte bara skolarbete som väntar. 
På onsdag blir jag ett år äldre och det medför kalas i vanlig ordning.
Så jag har lite mer än skolarbete att planera.

Föreläsningen idag börjar inte förrän 13.15 men jag åker ändå in redan nu. Tror att jag får lite mer gjort i skolan än hemma.
Imorgon är det ingen skola så då ska jag sitta hela HELA dagen och skriva på arbetet. 
Det känns alltid så skönt när man känner att man är på gång.

Igår va jag på gymmet...på tal om skönt! 
Sen när jag kom hem så körde jag lite med mina "present" till mig själv. 
Hantlar är det alltså 😉 1, 2 och 3 kilos. 
Försöker fortfarande hitta några bra övningar som jag kan göra hemma. 
Några tips??? 

Idag blir det inget gym för min del. Ska nig köra lite med hantlarna ikväll men annars hinns det inte med nu.
Måste fokusera på skolarbetet först och främst.

Magen kurrar redan.
Jag har gjort lite ändringar i frukosten.
Istället för att äta som ett djur så har jag dragit ner lite på kvantiteten.
Det tycker inte magen om hehe.
Lunchen idag består av sallad och sojabönor.
Känns fräscht och bra för kroppen 🥗
(null)

Ska se om jag hinner besöka Poke’ idag efter skolan. Vill kolla ifall man kan köpa deras dressing...den är to die for och om jag kan köpa den tror jag att mina redan goda sallader kommer bli total perfection. 
Har ni aldrig varit där måste jag insistera på att ni besöker det. "Restaurangen" finns vid Maria Kyrkan i Hbg. 

Ha en superfin dag 🌸
Hej svejs 👋🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0