Min egen poke bowl

Jag hittade äntligen min efterlängtade dressing.
Eller rättare sagt två dressingar.
Så när jag kom hem gjorde jag min allra första egna poke bowl 😊👏🏼
(null)

(null)

(null)

Jag gjorde en extra bowl som jag ska njuta av imorgon.
Love it!!!
Just nu ligger jag i soffan och tittar på ett nytt avsnitt av Lucifer, love that to 😉

Fick gjort en del idag.
Pluggade i förmiddags och sen tränade jag.
Sen åkte jag direkt till affären och inhandlade massa gott till imorgon.
Känner på mig att det blir en hel del socker imorgon så jag lär få detoxa mig i en vecka efteråt hehe.
Barnen kom hem efter skolan och sen va det chillmode i uterummet medan solen värmde gott 🌞
(null)

(null)

Första presenten låg i brevlådan idag när jag kom hem. Så hurra för mig 😉
Stort tack till Ulla och Lasse för presenten ❤️

Nu är det dags att sova. 
Kram på er 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0