Det blir enklare

I stunden känns det jobbigt men när tiden fått allt att mjukna så inser man att allt löser sig.
Problem som va så viktiga känns plötsligt inte så stora längre.

Visst det kan fortfarande vara jobbigt ibland men samtidigt så väljer man att undvika de som är jobbigt....ett val....det är allt det är.

Fredagsmyset är klart och barnen ligger och sover. Jag ska dricka upp det sista teet i muggen och sen ska jag oxå lägga mig. Jag ser fram emot min efterlängtade sovmorgon.

Imorgon ska jag och flickorna ta en tripp till stranden. Jag har velat göra nåt med mina änglar nu ett bra tag....imorgon är det dags.
(null)

(null)

(null)

Detta blev vårt gott gott för ikväll.
Känner att det har blivit lite för mycket slarv nu sista tiden och därför är det mycket grönt som står på matlistan. 
(null)

(null)

Ha en trevlig helg alla 🌸👏🏼
Natti natti ✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0