God natt

Klockan är bara 22.00 men ögonen är trötta.
Efter en lång dag säger kroppen och huvudet ifrån.

På tv är Netflix igång...en dokumentär om Michael Jackson rullar. 
Jag hör han sjunga men ögonen är slutna. 
Jag borde gå upp och lägga mig men kroppen orkar inte liksom.
Kommer antagligen att somna här nere.

Imorgon är det fredag, ingen skola....så skönt. 
Jag vill iväg till gymet men nu ikväll är det annat som spökar. 
Inte bara ryggen utan ikväll har jag haft ont i höfterna oxå. Varje gång jag suttit ner och sen rest mig så har det känts som en kniv i ljumsken. 
Blir man trött eller trött 😞

Men jag ska inte måla fan på väggen...imorgon är det säkert bättre. 

(null)

Nu säger jag och mina trötta ögon god natt. 
In i drömmarnas värld....där är allt möjligt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0