Jobb imorgon

Efter ett samtal så blev jag med jobb. 
Dags att tjäna lite slantar.
Så imorgon blir det några vändor ut till Rydebäck 😊

Jag kom in på listan som jag sökte och nu hoppas jag att jag kan få lite mer fasta tider att jobba på. Ovissheten om man får jobb eller ej är extremt påfrestande och jag vill helst slippa det.
Så håll tummarna för mig att jag slipper det snart.

Jag och Emma va väldigt effektiva idag, fick gjort en hel del på vårt skolarbete. Nu hoppas vi på bra feedback på fredag ⭐️

Pratade med en vän precis och han skulle åka en vända till Österrike för att åka lite skidor...bara så där. 
Jag vill oxå kunna dra iväg...bara så där.
Jag längtar till den dagen då jag kan trycka fram en av alla oändliga reklammail som fyller min inbox med löften om en FANTASTISK resa.
Klocka på det och sedan på BOKA och BEKRÄFTA. 
Just nu går det inte...men min tid kommer.

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag ska försöka komma upp i tid imorgon så jag kan ta en lång promenad i kylan. Jag börjar jobba vid 12 så jag vill inte slösa bort tiden på att åka buss till gymet. Så jag ska försöka träna lite här hemma istället.

God natt där ute ✨⭐️❄️ sov så gott

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0