Kallt

Brrr.....luften blir till ett vitt moln när jag kliver utanför dörren. 
Det är kallt idag.

Träningskläderna är på och väskan är packad.
Dags att dra till gymmet.
För att vara lite ekonomisk som jag i dessa tiderna måste vara så tar jag bussen till gymmet. 

Motivationen är väl inte riktigt där men jag tvingar mig för tillfället. Vet att jag sover bättre och generellt mår bättre när jag tränar. 
Så det är bara att hålla igång tills det går av sig själv. 

Jag fick en kallelse igår till onkologen.
Den 4 december ska jag dit.
Med i kuvertet så var där en provtagningslapp. 
Lång tid att vänta eftersom jag vet att allt inom sjukvården tar tid. När jag väl varit där så ska jag bokas in tider för eventuell röntgen och allt sånt. Det tar tid.

Imorgon är det examination igen. 
Jag ska göra klar min PP när jag kommer hem efter träningen. Sen är det väl bara att träna. 
Är väl inte speciellt nervös...ska bara bli skönt att den här kursen är klar snart.

Hej så länge!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0