Woop woop!!!

(null)

Dagens träningspass är klart. Tror dock att det blir en promenad sen oxå. 
Magen kurrar och vill inget annat än att ha nåt mumsigt och sött...men det blir det icke 😅

Får mumsa på en Nocco istället 😉
(null)

Sitter just nu och väntar på bussen. 
Solen värmer min rygg, skönt att den inte övergivit oss än.
Vet vissa som troligtvis redan tagit fram sina långkalsonger 🤣 

Inget jobb idag så det blir lite tid med barnen istället. Tror vi ska ta en tripp ner till biblioteket och låna en ny bok. 
Vi hann ju aldrig börja på Rum 213 så nu får vi låna en annan istället.
Viktor är i Göteborg idag så jag fick lite extra tid med tjejerna...lyx 😍

Imorgon blir det dock jobb, ska köra lite nattbuss. Ska bli kul, det va ett tag sen jag körde "vanlig" regionskörning. 
Så med andra ord blir det inget fredagsmys för mig....eller ja det beror på hur man ser det hehe. Lite majskakor och en god kopp kaffe så kan man väl ha lite fredagsmys i bussen 😊
Får se till att ladda ner nån bra film i mobilen. 

Nu kommer bussen alldeles strax...solen har försvunnit bakom molnen och det börjar bli kallt. 
Dags att ta på sig jackan. 
Dags att blunda och föreställa sig en varm solstrand. 
En drink i handen och en turkosblå pool.
En fat med frukt bredvid mig...delad, skalad och klar att äta. 

Mmm....får man försvinna ett tag. Är det okej?  😉 kanske ska köpa en trisslott när jag kommer hem 🌸

Tjingeling!!! 👋🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0