Another day in paradise....

Solen lyser även idag, värmen hänger envist kvar som det sista lövet på ett träd i vinteride. 

Imorse låg dimman tät över vägen. 
Det va ruggigt när jag klev utanför dörren.
Men kylan matchade min energi ganska bra faktiskt. 
Jag va trött, låg och ville inget annat än att krypa tillbaka ner under täcket.
Men jag får snällt vänta till helgen innan den där efterlängtade sovmorgonen inträffar.
Eller ja, på söndagmorgon rättare sagt hehe. På lördag morgon ska jag hjälpa pappa att slänga hans soffa och säng och det sker rätt tidigt så det blir ingen sovmorgon då heller. 
Det ska bli kul att hjälpa till att fixa till pappas hem. Romina, Rickard och Robin ska oxå hjälpa till så det kommer antagligen gå snabbt och smidigt.

Imorgon är det skola igen, nya tag.
Det är en vecka kvar på VFUn efter den här veckan och tiden går snabbt. Jag har avverkat en uppgift genom att göra lektionen och nu är det dags att påbörja nästa. Den ska vara färdig om mindre än två veckor så det är bara att sätta igång.
Tempot är högt för tillfället och det känns emellanåt.
Jag pluggade lite när jag kom hem idag men sen va det Novas innebandyträning kl 18.00 så då lade jag undan skolarbetet.
Tanken var väl att jag skulle fortsätta när jag kom hem men jag kände mig rätt slut.
Så nu ligger jag i soffan med teet och ska alldeles strax gå upp och lägga mig. 
Jag är inte speciellt trött men försöker att få in lite rutin i att lägga mig vid samma tid....lättare för kroppen att gå in i sömnläge om man gör så. 

Ingen träning idag...hann inte med det.
Får se om det blir imorgon istället.
Ska ta med träningskläder till skolan så jag isåfall kan dra direkt dit. 
Effektivisera mera 😁

God natt på er...va rädda om varandra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0