Fredagsmyyys ❤️❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ännu en vecka är snart avklarad.
Examinationen gick bra och jag va nöjd över min insats.
När jag kom till Bjuv så gick jag inom biblioteket och lånade en bok. 
En bok som vi ska läsa på kvällarna.
Vi har än så länge läst 4 kapitel och den verkar jättebra, spännande.

Nu ligger barnen och sover och jag har lagt mig i soffan och satt igång en ny serie på Netflix. The haunting of hill house heter den...verkar vara skitläskig. 
Får se om jag kan somna sen hehe.

Fia kom hit innan och hade lite fredagsmys med oss. Vi kollade idol och snackade om allt och ingenting. 
Love that girl ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

Barnen hade Halloween i skolan idag. Så här såg dom ut när dom innan dom gick.
Lava ville knappt ta av sig sin dräkt när hon skulle sova, hon älskar verkligen den.


Smärtan i ryggen är fortfarande kvar. 
Jag försöker ignorera den men det är förgäves antar jag.
På måndag ska jag planera in ett samtal och sen försöka komma igång med min träning igen. Mörkret är här permanent nu så jag får planera in när jag ska ut och springa. 
På sista tiden känner jag väl inte att jag vill ut på kvällen längre. Det känns inte bra längre, så antingen kommer jag springa när det är ljust eller så får jag göra det på gymet istället.

Snart är klockan 00.00 och med det säger jag god natt ⭐️✨ 

När livet känns jobbigt och man bara vill ge upp, så måste man fråga sig...vad är det jag kämpar för?? 
Ställ frågan till dig själv och se vad du kommer fram till. 
Jag lovar dig, du kämpar inte förgäves ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0