Grattis till den bĂ€sta pappa 🎂

Han kom in i mitt liv för 14 Ă„r sedan. 
Vi delade allt och lite till och sedan delade vi det finaste och dyrbaraste man kan. 
Han blev pappa till mina Ă€nglar. 
Han Ă€r en fantastiskt mĂ€nniska, full av kĂ€rlek och engagemang. Alltid nĂ€ra till skratt och en glĂ€djespridare. 
En lojal vÀn och son.
Fast Àn vÄra vÀgar gick Ät olika hÄll sÄ kommer han alltid att ha en speciell plats i mitt hjÀrta.
Jag Àr sÄ tacksam att det blev han jag delade förÀldrarskapet med, en bÀttre pappa Àn honom existerar ej.

SÄ ett stort kÀrleksfullt grattis pÄ din födelsedag Viktor. FortsÀtt vara en fantastiska person som du Àr.
Du förtjÀnar all kÀrlek och lite till.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0