Gruppträffen

Idag samlades några i vår lilla cookiegrupp. 
Vi gjorde en kamratbedömning på varandras arbeten och fick lite feedback om vad som behövdes ändras eller läggas till. 
Skönt att ha en så bra grupp att kunna luta sig mot. 
Men sen började vi diskutera näst prov som ska redovisas nästa vecka, då kom paniken. 
Uppgiften som jag inte alls har tänkt på visade sig vara väldigt omfattande. Alltså blur det fullt upp nu efter torsdag när vi har haft den här examinationen. 
Så detta lovet, den här helgen lär spenderas med en massa plugg bara. 

Känns bara helt irrelevant att vi ska sitta och göra en pedagogiskt utredning när det ingår i vår arbetsbeskrivning som pedagoger. 

En stor nackdel som jag har är: om saker inte är logiska för mig så har jag extremt svårt att motivera varför jag ska genomföra det. 

Nu har tjejerna iallafall åkt och jag ska sätta mig med Nova och träna lite läsning. 
Hon har den fina läslappen som Robban gjorde som hon ska försöka bli klar med.
Sen kommer Viktor och hämtar henne och kör henne och Lava till Ann-Britt som tar med dom till fredriksdal och väsenvandringen.

Är tacksam att dom har en så engagerad farmor som gör så mycket. 
Både jag, Viktor och barnen uppskattar allt som farmor och farfar gör ❤️
Jag kanske bara talar för mig själv men jag tar absolut inget för givet och är så glad när jag ser tjejernas upprymda, förväntansfulla ansikten när Farmor har planerat nåt sånt här.

Imorgon är det bus eller godis!! Måste iväg och inhandla lite godis så jag slipper buset 😉

Ha en fin dag allihop 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0