Lite bilder 😁

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bilderna Àr blandade.
Allt ifrÄn Gizmo som njuter av höstsolen till lite matrÀtter frÄn denna omgÄngen av Linas matkasse.
DÀr Àr oxÄ tvÄ bilder pÄ en bengalkatt som vi trÀffade igÄr nÀr vi va ute i skogen.
JĂ€ttefin och vĂ€ldigt nyfiken 😊

Idag Ă€r jag vĂ€ldigt trött, energin Ă€r lĂ„g. 
Jag Àter min middag och hoppas att sen ska hjÀlpa mig lite.
Idag Ă€r det mĂ„ndag sĂ„ dĂ„ brukar det ta lite lĂ€ngre tid att veva igĂ„ng sinnet och kroppen...men idag verkar det vara extra trögstartat. 

Imorgon ska jag ha min VFU lĂ€rare pĂ„ besök och hĂ„lla i en lektion. 
Lite nervös Ă€r jag, det Ă€r jag alltid nĂ€r det Ă€r dags att prestera. Även om jag gör det hel tiden annars sĂ„ blir det extra nervöst nĂ€r hon ska komma och titta. 
Att bli bedömd liksom...kÀnns sÄdÀr.

Men vi hÄller tummarna att allt gÄr bra och inget ovÀntat intrÀffar.

Wish me luck đŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒđŸ˜Š

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0