Mmm....chiakaka

Det och lite veganskt smör....helt gudomligt! 
Andra frossar på choklad och chips men detta tar minsann priset. 
Det är dock inte speciellt nyttigt att äta så många som jag gör för tillfället men...allt är relativt 😉

Jag skrev färdigt min text inför torsdag...så imorgon ska jag bara träna träna träna på det. Vill kunna det utantill.

Sen när jag kan det så är det till att påbörja nästa prov. 

Det är tisdag idag och samtalet som jag skulle göra har inte blivit av än. 
Jag vill så gärna känna att ömheten avtar men den gör ju inte det.
Så imorgon får det bli av.
Får se vad dom säger 😞
Antagligen får jag bara en tid och sen remitteras jag till onkologen. Men vi får se som sagt.

God natt ✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0