Ännu en dag

(null)

(null)

Godmorgon Alla glada.
I vanlig ordning bjuder jag på en smaskig bild på min frukost. 
Idag har jag två bilder som tycks föreställa två olika gröt...men nejdå!! Det är min gröt i omgångar.
Först måste jag få plats med alla fröer och bär, sen kommer frukten och hampproteinet. 
Lovely 😍

Så med en bra start på dagen ska jag strax bege mig ut och springa. 
Nova ska iväg med Viktor och kolla en innebandymatch. 
Så jag och Lava har lite tid för oss själv. 
Planen är väl att vi ska åka ut till skäralid men vi får se hur det blir.
Killarna från Färöarna ska med och jag såg precis att tågen är inställda (igen) och ersättningsbussar är insatta. Det blir lite mer krångligt då för dom att ta sig dit men ja, vi får se. 

Hej så länge 😁🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0