Ännu en succé

(null)

(null)

(null)

Mitt liv kretsar kring mat nu känns det som.
Men det är väl inte så illa, kunde ju varit en cigg eller drink 😉
Imorse rörde jag ihop en gudomlig skål med gröt.
Den skapades med mycket kärlek, gojibär, tranbär, blåbär, hampafrön, chiafrön och macapulver.
Med andra ord...en riktig succé till frulle.
(null)

Sen tränade jag lite.
Åkte in till stan och fixade mina naglar.
Åkte hem och laddade upp med en mellis medan spolkillarna rensade rören här hemma.
Efter det blev det en kopp kaffe följt av en löparrunda.
Jag konstaterade efter halva rundan att jag behöver köpa nya skor. 
Blåsan på min fot är ett ganska bra argument hehe.
Sen lagade jag lite mat som även den blev succé.
Min kulinariska matresa avslutades med en fin kaka hemma hos barnens farmor.
Eller vänta....nä där ljög jag.
Jag mumsade i mig ex antal majskakor nu till kvällens avsnitt av IDOL.
Men nu är det slut för idag.
Magen kurrar och protesterar men jag har bestämt mig....eller har jag det 🤔

Hoppas morgondagen blir lika god....eller jag menar bra hehe.

Kram på er ✨ och god natt.

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

🤗🌸💪

2018-09-14 @ 12:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0