Dags att lägga sig

Ögonen är grusiga och trötta. 
Fötterna värker fortfarande efter dagens promenad. 
Kvällen avslutas med en obligatoriska efterlysningen av tandkrämen 👀
På nåt sätt har mina kära barn fått för sig att gå och hålla i den här tuben medan dom borstar tänderna. Detta resulterar i att den kan hamna var som helst efter deras borstning. 
När jag då sedan ska borsta mina tänder så får jag alltid leta ihjäl mig efter den....dom om det inte redan är tråkigt att borsta tänderna 😴

Jaja nåt roligt är iallafall att mina bär och pulver har anlänt.
(null)

(null)

(null)

Så imorgon blir det än super super mega god gröt.
Får se om det här proteinpulvret får mig att hålla lite längre mättnad.
Blir tyvärr hungrig ganska snabbt efter att jag ätit den här megadunderladdningen.

Sen va jag oxå och hälsade på en gammal vän idag.
Det råkar bara vara så att han äger en tatueringsstudio....så att...😁
(null)

Nu väntar jag bara på att jag ska få en tid sen så. Ska bli så kul, ser så fram emot det.
Har vetat att jag vill göra en ganska länge nu men inte riktigt vad jag ska göra. Men nu vet jag ❤️

Jaha, imorgon är det skola. 
Sen anländer även vår kära vän från Färöarna till Sverige och Malmö imorgon. 
Tyvärr hinner jag nog inte träffa honom imorgon men på fredag ska vi nog kunna ses. 
Ska verkligen bli kul att träffa honom igen. Skratta ihop än en gång 😊

Men god natt med er och sov så gott 🌟🌛

(null)
(Gröten imorse ❤️😍, to die for)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0