Fredagsmys!!

Nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör 😊 
Jag hör den bekanta slingan i mitt huvud och nynnar med.

Ja nu är det fredag, det känns verkligen. 
Det har varit en lång vecka och det ska nu bli skönt att det är helg.
Jag lämnade in min PP imorse innan jag stack till Malmö. Det kändes sådär eftersom jag var tvungen att ändra om en del ganska hastigt igårkväll. 
Men det får bli som det blir.

Nu ska jag in till Malmö och träffa Einar och hans vän, ge dom en guidad tur runt vårt universitet och sen käka lite lunch. 
Får se vart det bär sen och efter det ska jag hem och hålla helg. 

Funderade på att springa en runda imorse men min fot har börjat gnälla lite väl mycket. Så jag får vila den idag. Blir antagligen ett besök på gymmet istället och köra lite överkropp.
Nu har jag fått en annan motivation oxå ju.
Jag registrerade mig för Toughest nästa år...så nu blir det hårdträning till det. 
Insåg när jag kollade på lite videos på föregågna lopp att jag behöver ett pat bra handskar. Mina händer kommer vara helt slut ju 😂

Men det ska bli riktigt kul iallafall. Jag kommer springa med Christian och hans kompisar så det blir nog ett träningspass eller två med dom innan.

(null)

Ha en underbar dag 🌞
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0