God morgon!!

Ingen skola idag, därför sover vi länge idag. 
Hade det inte varit för en viss katt så hade jag nog sovit liiite längre.

(null)

(null)

Att ha sovmorgon i detta hemmet är som en dålig katt och råtta lek 😅
Han kommer in och skriker i mitt öra att det är dags att gå upp.
Jag kontrar med att sjasa ut honom och lägga mig under det varma täcket igen. 
Han bestämmer sig för att ställa sig vid dörröppningen där han lätt kan smita när jag får ett utbrott.
- mjau!!
- mjau!! 
- mjauuuuuuu!!!
En kudde flyger mot dörren och katten är borta för en liten stund.
Jag hör hans "lätta" små steg upp för trappan efter ett tag och jag skyndar mig att stänga dörren.
Tystnad!!!!
Tills....krafs kraft!! 
Ett envist krafsande på min dörr följt av ett mjau varenda gång.

Suck....jag ger upp och går upp! 
Han vinner...denna gången.

Nu sitter jag på framsidan och njuter av min frukost medan morgonsolen värmer mig.
Underbart!! 

(null)

(null)

Efter frukosten blir det en tripp till gymmet.
Jag kom aldrig iväg igår så jag får väl köra dubbelt pass idag. 
Det är sjukt egentligen att det ska vara så svårt att komma igång med träningen.
Jag vet ju om att jag mår som bäst när jag tränar.
Lite orolig är jag för min ankel som fortfarande inte är helt hundra. 
Men jag får väl ta det lite lugnt nu i början...känna efter.

Ha en underbar dag 🌞👏🏼
Det ska jag ha!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0