God natt

Månen lyser in i mitt sovrumsfönster. 
Den får mina tankar att vandra...långt långt bort.
Den tar mig över hav och vida slätter.
Den visar mig vägen....hem.
Det är lustigt...hur livet bara kan förändras så där. Genom en viskning kan allt vändas upp och ner.

I stunden vill jag bara svepas iväg...men jag står fast. Båda fötterna på jorden. 
För det är där jag hör hemma.
Månen kan svepa iväg mig i drömmarna istället.
——————————————————————————-

Träningen idag lär kännas imorgon.
Den va effektiv.
Jag till och med förtjänade en proteinshake...så klapp på axeln till mig.
(null)

(null)

Innan gymet va jag och besökte det fruktade tandläkaren.
Har alltid haft en känsla av att den här särskilda kedjan försöker lura en på pengar...och idag fick jag till min totala besvikelse och frustration detta åter igen bekräftat.
Inte nog med att dom tar ockerpriser....dom har mage att debitera för något som jag inte beställt. 
Akut-tid my ass (ursäkta språket).
Nähä du, jag bokade en vanlig jäkla lagning av min tand. 
Men ojdå, det blev visst lite fel här (sköterskans respons när jag påpekade detta).
Näää tack folktandvården...efter mitt nästa besök (som jag inte skulle behöva) så gör jag slut med er.
Min nya älskare heter privatklinik.
(null)

Välkommen.....hmm jo visst!! 
Det skulle stå...dina pengar är välkomna men du kan vänta där ute.

Men men jag är int bitter 😅
Nu ska jag försöka sova...skola tidigt imorgon.
Natti natti ✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0