Middag från Linas

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det blev en sötpotatis soppa med guacamole och svarta chilibönor. Så himla gott och väldigt passande till detta tråkiga vädret som vi hade idag. 
Kallt och ruggigt va det när jag sprang mellan barnens dansträning och innebandyträning. 
Men sen när vi kom hem så väntade denna ljuvliga måltid som tilllagat innan vi stack. 

Dagen har varit väldigt.....bra om man utgår ifrån ett träningsperspektiv. Mindre bra om man utgår ifrån ett skolperspektiv.
Idag va en sån dag när allt annat...precis allt annat är roligare än att läsa artiklar och kurslitteratur. 
Jag gjorde allt annat än det jag skulle. 
Nu när kvällen nalkas så kommer i vanlig ordning det dåliga samvetet och knackar på min axel. 
Men jag får väl försöka fixa det imorgon istället. 
Snart sätter VFUn igång och då har jag inte tid med det ju. 

Jaja strunt i det nu....dags att hålla kväll med min kopp te i vanlig ordning.

Hej hej!!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Förresten, idag va ingen vanlig dag 😊 
Två speciella personer hade namnsdag idag...så grattis älskade pappa och grattis Mr Far Far Away 🎂🌸
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0