På väg

Tåget är fullt idag. 
Trötta blickar möter min.
Den klassiska musiken i mina öron funderar som balsam för hjärnan denna morgonen.
Natten va inte bra, förkylningen är ett faktum.
När klockan va 03.00 så gick jag upp och tog lite nässpray och en halstablett. 
Jag somnade om så smått men när klockan ringde imorse så kände jag mig smått bakfull.
Usch nej jag orkar inte med en förkylning nu (som om man någonsin orkar med en).

Det är bara en tvåtimmars föreläsning idag men jag pallar mig ändå iväg. 
Tänker att jag ska få gjort lite skolarbete på tåget dit och hem. 
Får se hur det blir med det.

Solen lyser iallafall denna morgonen så det får bli min positiva spinn på allt det negativa.
Vi väljer trots allt hur vi vill se på livet, genom vilka glasögon. Dom negativa eller dom positiva 😉🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0