På väg...

(null)

Det gröna landskapet svichar förbi mig utanför fönstret.
Det är fortfarande grönt, vid liv.

Andra dagen avverkar vi nu.
Vi tar det gamla med det nya. 
Samma gamla tåg men nu med lite ny musik i öronen.
Ombyte förnöjer sägs det...måste faktiskt hålla med.

Efter skolan idag ska jag träna, sen blir det jobb till 00.45. 
Jag jobbade igår oxå...gick väl sådär.
Det va längesen jag körde den turen så jag va lite osäker. Men det löste sig som det alltid gör.
När jag kom fram till Hässleholm så va det lite "wrong turn" känsla. Skumma typer som smög lite överallt.
Det är alltid intressant att se vad det är man möter vid den tiden på dygnet 😂

Ha en underbar dag 🌞 kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0