PW

Sov "länge" idag. 
Skönt!!! 
Sen efter att jag ätit min efterlängtade frukost så gick jag ut på en PW i vanlig ordning. 
(null)

(null)
 Frukosten är verkligen min bästa måltid. 
Som jag känner nu hade jag lätt kunnat äta gröt hela dagen 😍

Idag blev det jobb, ett monsterpass från 13.48 - 23.39. Men jag föredrar att jobba färre dagar och längre pass. 
Mer ekonomiskt 😊

Imorgon kör vi ett träningspass igen, hoppas att jag kan komma iväg till gymmet nu.
Gick inte idag eftersom jag har ont i de flesta musklerna 😩 så det hade inte blivit mycket gjort om jag åkt till gymmet idag. 
Istället gick jag på en timme lång PW och körde sen mitt eget träningspass där hemma.

Jag har nästan bestämt mig för att vara med i Thoughest nästa år. 
Jag känner väl att det är en luten motivation till att komma igång ännu mer med träningen. Men vi får väl se hur det blir 😊

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0