Söndag going to måndag

Imorgon är det ny vecka och jag laddar i soffan med en kopp te.
Eller laddar och laddar...är kanske en liten överdrift.
Jag har varit ganska trött idag, det är slitsamt att vara ute hehe.
Men efter några timmar i soffan under täcket så kände jag lite energi komma till mig. 
Så jag tog på mig träningskläder och tog en lång promenad.
Skönt att komma ut lite men förkylningen har ju inte gett med sig....så jag blev lite hostig när jag kom hem.

(null) 

(null)     

Middagen idag bestod av tagliatelle och mozzarella, tomatröra och kapris. 
Inte lika gott som det andra jag gjort men ändå helt okej. 

Så nu ska jag lägga mig, det blir en lång dag imorgon med praktik, utvecklingssamtal och träff med min bästa ❤️

Så natti natti ⭐️🌟✨
     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0