Tick tack....

Tiden bara flyger förbi och innan vet ordet av det så är det snart vinter och jul.
Det skrämmande är att vi knappt är medvetna om dagarna som vi bara slösar bort.
Dagarna som vi spenderar med att göra...ingenting egentligen.
Jag säger inte att något måste hända hela tiden, jag säger bara att vi kanske skulle värdera och uppskatta den tiden som vi har lite bättre.

Barnen sov hos mig inatt, mysigt!! Båda två tassade in till mig när jag hade lagt mig.
Mammahjärtat kunde inte säga nej hehe.

Innan jag lade mig så hade jag sällskap av katten. Hade kelade lite för att sedan slockna bredvid mig. Sötnöt 😍
(null)

(null)

Imorse va det inga speedy Gonzales som åt frukost. Så mitt uttalande igår måste jag kanske revidera.
Jag funderar på om jag ska halvera deras portioner av gröt. 
Jag äter ju ganska snabbt men sen å andra sidan så sitter jag inte och filosoferar om vem som har bestämt att svordomar ska vara svordomar heller 😅
Alltså det är ganska underhållande att lyssna på tjejernas diskussioner på morgonen.
(null)

(null)

Nu är jag på tåget. 
Samma riktning som alltid. 
Blir en lång dag idag, så jag fick ha träningskläder på mig och skorna i väskan. 
Om jag ska hinna träna idag så får det bli direkt efter skolan. 
Effektivisering....det gillar Bella 😉

Ha en underbar dag 🌞 här lyser solen och med den växer känslan fram om att det kommer bli en bra dag.

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0