😓

Det började med en lampa i displayen.
Ett blinkande miltal som pĂ„minde om service.
En motor som inte vill starta.

Sen gick det vidare till en trasig oljepump.
En uttöjd kamkedja.

Nu slutade det i allt det ovanstÄende + en ny topp till motorn.

Jag blir sÄ trött. SÄ sÄ trött.
Dom sÀger att en olycka sÀllan kommer ensam sÄ nu fÄr jag titta mig över axeln ett tag framöver.

30.000 kr skulle det kosta.
Det Ă€r vad en bĂ€ttre  begagnad bil kostar,
Jag övervĂ€gde att skrota bilen. 
Mest för att jag va arg, men kom snabbt fram till att det inte Ă€r en bra lösning. 
Verkstaden har redan bestÀllt saker till bilen och pÄbörjat arbetet. SÄ oavsett vad jag gör sÄ ska dom ÀndÄ ha betalt.

Lose lose situation đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

Nu har jag smÀlt det lite och dÄ kommer kÀnslan av totalt likgiltighet.
Jaha liksom, vad ska man göra.
Ingen idé att gnÀlla om det, bara att betala och se glad ut.

SĂ„ hĂ€r Ă€r det mina vĂ€nner....med bilar, livet och allt dĂ€remellan. 
Ibland Àr den dÀr uppförsbacken jÀkligt brant.
Men dÄ Àr det bara att sÀtta sig ner och vila mellan stegen.
För hur som helst sÄ finns det inget annat alternativ.
Jag kan inte gÀrna vÀnda och gÄ ner igen.
Förr eller senare mÄste jag över krönet, bÀttre förr Àn senare enligt mig.

(null)

(null)

(null)

Solen och den varma luften va en liten tröst iallafall. Nu gĂ„r vi mot varmare tider. 
Det lĂ€r inte bli nĂ„n utlandsresa med tjejerna efter beskedet idag sĂ„ vi fĂ„r hoppas att sommaren blir varm och skön đŸ™đŸŒđŸŒžâ€ïž

Nu Àr det dags att sova,
Imorgon vankas det jobb. 

Sov gott ⭐

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0