God natt ⭐️

Några vändor till Rydebäck.
Rast.
En sväng till Ekeby för att sen avsluta med en körning till Höganäs, 

Det låter inte så farligt va!! 
Det va ett långt pass med inte speciellt mycket rast. 
Men det gick bra.
Eller ja förutom att jag fick en buss utan värme i. Man kan tycka att det kan kvitta med det fina vädret vi hade idag, men när det blåser kall luft på dig i 4 timmar så är man inte så tuff.

Hoppas inte att det får efterverkningar bara.

Nu är jag hemma och ska strax krypa ner under täcket.
Imorgon kommer Einar och besöker vår fina stad. Ska bli kul att se honom igen 😊
Han kommer nästan direkt från Grönland så jag vet inte hur mycket vi har att skryta med här men ja, får göra vårt bästa 👌🏼

Med två fina bilder från Rydebäck säger jag nu god natt ⭐️😴

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0