Helg = Jobb

När barnen hare gått till skolan imorse så tog jag på mig skorna och påbörjade en PW till Billesholm.  Där drack jag en kopp kaffe med Fia för att sen ta en PW tillbaka till Bjuv och hemmet. 

(null)

Det va varmt i luften redan då kl 8 på morgonen och när jag skulle tillbaka va det riktigt ljummet i luften. 
Underbart och precis vad jag behövde.

Nu är det dags att jobba och jag har laddat upp med gott gott som förhoppningsvis ska vara hela natten.

(null)

Imorgon blir det oxå jobb. 
När det är så här fint väder är det lite vemodigt att bege sig till jobb.

De allra flesta är positiva och glada tack vare värmen som ankommit men och det gör det mycket enklare att jobba. Men helt ärligt hade jag hellre legat i uterummet och njutit. 

Nu kommer strax min buss, dags att göra sig redo för första rundan. 
Hej så länge 👋🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0