Jag är med bil igen

Äntligen kunde jag hämta ut min bil. 
Det va en lång lista som jag gick från verkstaden med. 
Om en vecka ska jag tillbaka igen så de kan kolla igenom den efter läckage. 
Det va en rätt omfattande renovering som blev gjord och därför ville de säkerställa att allt va som det skulle. 
Ja för de pengarna så är det väl det enda rätta kan man tycka.

Så nu ska Bettan få en liten tvätt och sen ska jag städa av den när jag kommer hem. 
Sen lägger vi detta bakom oss.
Sura pengar men nu är det gjort och förhoppningsvis kommer inte detta hända igen.


Vädret är underbart idag med. Solen lyser och det är varmt i luften. 
Idag verkar bli en bra dag 🌞

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0