Kalas nr 2

Händerna är kalla efter cykelturen ner till stationen. 
Trots handskar ska jag tillägga. 
Nu är det dags att påbörja nästa kurs, min nemesis, matematik 😁

Solen lyser starkt denna morgonen så det är ju visserligen ett gott tecken. 

Bilen är fortfarande på verkstad, lär vara kvar där hela veckan. 
Så nu blir det bara tåg och buss för min del. 

Igår hade vi kalas för Lava. Det va släkten som kom och älskade på och firande vår fina tjej. 
Allt gick som förväntat och Lava va supernöjd med allt. Hon satt och bläddrade i sin nya bok innan hon lade sig och innan dess avslutade vi kvällen med påskäggsplundring (Som att vi inte hade ätit tillräckligt med socker denna dagen 🙈) och Iron man 3. 
Vi kör ett marvel tema på filmerna nu så vi kan gå på bio sen och sen Avengens endgame (antagligen mest för att jag vill se den hehe).

Här är lite bilder från gårdagen 💝🎂

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Stort tack till alla som va med och firade Lava och ett tack till dem som inte kunde vara med som ändå bidrog med present 💝

Nu är den här helgen över. 
Nästa kalas blir i Augusti så nu vilar vi lite från festligheterna. 

Snart är tåget inne i Malmö. 
En ny dag.
En ny kurs.
Nya andetag, nya mål.

God morgon allesammans 🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0