När det räknas

Vänskap.
Äkthet.
Den genuina känslan.

Den kommer inte per automatik.
Den uppstår inte upp på sociala medier.
Den är sällsynt, en enhörning.

Men när den väl är där så är den...magisk.
Då bleknar alla andra.
Det inser man....vad man har och att man aldrig vill vara utan det.

Det sägs att det är när du är som längst ner på botten som du upptäcker vem som är din ljuskälla, den som du kan räkna med.
Ibland blir vissa förvånad över vem som axlar den rollen.
Jag blev inte förvånad, jag visste redan. 
Men det värmer ändå när man får det bekräftat.

Jag vet, bättre än många andra...att jag inte kan ta saker för givet. 
Därför är det oxå viktigt att jag får berätta för dom som betyder allt för mig..just det...att dom är värdefulla och att jag uppskattar dom.

Det kostar så lite, men betyder i gengäld så otroligt mycket. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Så håll hårt i dina vänner.
Dom som finns där för dig.
Dom som du inte skulle vilja leva utan.
Dom som lyfter dig.
Dom som älskar ovillkorligt.

——————————❤️❤️❤️———————————-


Nu är det dags för gymnastik och matematik.
Två flugor ingen smäll.
Jag va och hämtade Viktors bil innan (en av mina klippor i livet). 
Innan dess va Fia och hämtade sin bil 😅 (finare vän får man leta länge och väl efter. Hon är en enhörning ❤️)

Nu sitter jag i Kågeröd och ska läsa matematik till imorgon. Föreläsning då oxå. Innan föreläsningen ska vi ses i gruppen och prata om det jag ska läsa nu. 

Sen efter skolan är det vidare till Lingvallen i Ängelholm. Där ska jag plåga mig lite till.
Christian hämtar upp mig och sen kör vi och dom andra killarna ett pass där ute.
Min kropp värker extremt idag så jag vet inte riktigt hur det ska gå till, men jag gör väl så gott jag kan. 

Hej så länge 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0