Och det fortsätter

Fick samtalet från verkstaden nu. 
Det va inte riktigt det samtalet jag ville ha. 

Han hade ringt och skulle beställa toppen till motorn men då hade den "delen" utgått eller ändrats. Så nu va man tvungen att beställa en hel motor?? För 30.000...för bara motorn. 
Så nu hade han ett annat förslag, men nu skulle reparationen istället kosta 35 - 40.000 kr. 

Jag vet ärligt inte hur jag ska ställa mig till detta. 
Känns inte okej att han har ändrat det två ggr nu och det blir bara värre och värre. 

Sen är problemet att han kan prata hur mycket han vill och eftersom jag inte kan något om bilar kan jag inte protestera, jag vet liksom inte vad jag ska säga. 
Jag ska ner till honom efter skolan idag och prata om hur vi ska gå vidare. 
Men just nu så känns det inte som att jag har ett val mer än att låta han renovera det han vill. 
Han har ju redan öppnat motor och allt 🥺

Jag blir så trött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0