Skäralid 🌳

Det blev en tripp till Skäralid idag med Einar, Viktor, Sandra och tjejerna.
Det blev en perfekt dag med alldeles lagom mycket solsken och grillning. 

Tack för en fin dag med trevligt sällskap. 
Einar åkte till Köpenhamn efter vandringen, han ville inte missa Handbollsmatchen mellan Föröarna och Ukraina. 
Jag och tjejerna åkte hem och jag spenderade en bra stund med att göra absolut ingenting. Det behövs ibland, jag gör det alldeles för sällan. 

Lava va och lekte med Filippa  och Nova hade Ebba på besök. Efter ett tag t
Försvann Nova hem till Ebba på sovis och Lava kom hem med Filippa som istället skulle sova över. 
Så jag blev av med ett barn och fick ett annat 😅 nu sitter dom på Lavas rum, lyssnar på musik och äter popcorn. 

Var tar tiden vägen? Känns som att det va igår som jag cyklade hem till Sanna och sov över där. Vi cyklade till godis gruvan och köpte lösviktsgodis och sen kollade vi film hela natten.
På morgonen väckte Eva oss och sa att det va dags för frukost. 
Vi kom upp till nybakade tekakor och varmt te 😍❤️ hela familjen samlad....och jag 😁 

Dem tiderna....ibland vill man bara vrida tillbaka klockan. 

När jag ser Lava och Nova och inser hur stora dom blivit....fylls jag av stolthet och lite ledsamhet. Snart kommer våra fredagsmys vara ett minne blott. Då är det kompisarna som lockar...och det är okej. Det är så det ska vara. Men jag vill ändå hålla kvar i dem fredagsmysen som vi har kvar. 

Här har ni lite bilder från idag 😊

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0