Sol, vind och vatten

(null)

Ingen blåst idag.
Solen har värmt upp luften så pass att molnen skingrat sig. 
Det verkar som att det kommer bli en bra dag. 

Fick samtal från verkstaden idag.
Har jag tur så blir bilen klar till på fredag. 
Om inte så har jag en snäll Viktor som lånar ut sin bil. 
Då blir det lån av hans bil fredag och lördag.
På söndag har jag tagit kompledigt 🌸 
Då ska vi iväg till Malmö och träna inför Thoughest.
Ska bli så roligt, testa på banan och testa sin egen styrka och uthållighet.

Blir nog käk i Malmö efteråt och jag vill inte stressa hem till jobb, så jag tog ledigt.

Sol, vind och vatten....längtan är enorm.
Jag ville åka iväg med barnen nu i maj men som schemat ser ut blir det svårt. Mycket nu innan sommarlovet. 
Matematiken är rolig men intensiv. 
Många olika uppgifter och när det är grupparbete kan jag inte bara åka hur som helst. 

Annars får vi se om det finns några sista minutenresor i juli när jag har semester.
Vi får se 🌸🌞
Det är det som är så skönt, att nu när det bara är jag och barnen så behöver vi inte rätta oss efter någon, då kan man ju bara åka om det kommer nån billig resa. 

Ha en underbar dag 🌞 låt solen lysa på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

♥️

2019-04-04 @ 03:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0