Back to training

Tjejerna skuttade in i gympahallen. 
Det är dags att sätta igång med gymnastiken igen. 
Dom provtränar fortfarande med den mer avancerade truppen, ska bli kul att se hur dem utvecklas denna här terminen. 

Jag är ledig idag så jag är givetvis här med dem. 
Med mig har jag den nya boken. 
Jag lämnade av nummer 3 till Farmor och lånade hem den fjärde.
Ser verkligen fram emot fortsättningen.

(null)

(null)

Igår va jag egentligen ledig men jag tog ett extrapass och körde lite mer förstärkning under festivalen.
Jag va ovanligt trött, så det va lite mer kämpigt än det brukar vara.
Men allt gick bra, mycket folk och alla verkade ha haft en superkväll. 
Så alla va på gott humör när jag körde dom hem.

Ikväll är det mys med mina älsklingar. Jag har saknat som galet mycket. Det känns konstigt när dom inte är hemma. Jag är inte hel liksom. 
Så jag ska ta vara på kvällen och ha en mysig filmkväll med tjejerna.
Jag är inte ledig förrän onsdag så jag får stå ut tills dess, då får jag krama om dom igen. 

Dagarna räknas snabbt ner till min egen skola börjar.
Det ska bli kul att få koppla på hjärnan igen 😂
Men roligast av allt ska det bli att få träffa mina cookisar igen 🥰

Ha en fin söndag 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0