Diskmaskin

Igår tog jag farväl av den.
Trots några engagerade räddningförsök av mig, pappa och Romina så gick den inte att rädda. 

Så nu blir det handdisk ett tag framöver.
En olycka kommer sällan ensam säger dom och visserligen va det ett tag sen jag lagade bilen nu men den smällen känns ju fortfarande. 
Så vi får se när jag blir med diskmaskin igen. 

Nu är det snart dags för en viss liten dam att fylla år oxå och kalas är som ni alla vet inte gratis 😅
Ser dock verkligrn fram emot det.
Nova har längtat så och jag vill verkligen ge henne allt hon önskar. 
Nu kan man inte få allt men vi ska försöka att göra det till en minnesvärd dag.

Just nu ligger jag i soffan men en kopp te.
Igår kände jag hur jag blev snuvigare och hostade hela tiden. 
Idag är förkylningen ett faktum. 
Trött och seg tänker jag nu försöka sova några timmar innan det är dags för jobb.
Hoppas bara att jag slipper feber 😔🤒

Ha en trevlig lördag och om ni ska dricka....vänligen stanna hemma 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0