En dag i Köpenhamn

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Är helt slut nu när jag äntligen sätter mig i soffan. 
Täcket är virat runt om mig och jag kämpar för att hålla fokus tillräckligt länge för att skriva detta inlägget.
Jag är trött.
Bihålorna värker och det ömmar i halsen, men. Allt som allt är det bättre än vad det va igår.
Jag hoppas att förkylningen är borta imorgon.

Tack Hilde-Karin, Adrian och Amanda för en rolig, mysig dag i Köpenhamn.
Vi ses snart igen 😊
Vi blev lite trötta när vi kom fram till Hbg.
På den stora tavlan blickade det ett ilsket meddelande:
" INSTÄLLT "
Precis vad man vill se när man vet att den sista bussen till Bjuv redan kört.
Som tur är så har barnen världens bästa farmor ❤️❤️ 
Så hon kom och hämtade oss och körde oss hem. Tusen tack för hjälpen Ann-Britt ⭐️🙏🏼

Till er andra...god natt ⭐️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0