En sån dag

Sekunderna rusade förbi.
Jag försökte förgäves att tävla med tiden.
Jag förlorade.

Visst jag fick mycket gjort men stressnivån som jag anammat under dagens timmar....är långt ifrån hälsosamt.

Jag fick min diskmaskin men den blev aldrig installerad.
Jag kom till affären för att köpa allt till kalaset men sakerna som jag skulle ha va slut.
Vi anlände till frisören för tjejernas klippning, men min cykel hade fått punktering. 

Sakerna blev gjorda men allt som kunde gå fel gjorde det,
Nu ligger jag i soffan och försöker bemästra min trötthet som just nu har tagit kroppen i sitt våld.

Ibland blir det bara för mycket.
Då behöver man stanna upp och andas.

Så andas.
Bara andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0