Uppdatering

Jag fick äntligen tag i allergisköterskan imorse.
Hon ville veta allt som hade hänt och Lavas förflutet när det kommer till allergier eller överkänslighet. 
Jag berättade vad hon hade ätit dagen som hon fick reaktionen.

Sköterskan skulle tala med läkaren och återkom senare.
Då berättade hon att hon hare skickat ett intyg med posten som vi skulle ge skolan under tiden som utredning är igång.
Sen sade hon att vi endast skulle undvika sojabönor och linser.
Eftersom det va framför allt det hon hade ätit den dagen.
Sen skulle vi själv boka in en tid för provtagning på mottagningen. Där skulle dom kolla för överkänslighet mot soja, linser och jordnötter.

Så nu är äntligen allt igång.
Det tog sin lilla tid och efter ett antal samtal till alla möjliga känns det som. Men strunt i det nu. Snart får vi ett svar och det känns jättebra.

Så fort vi har tagit proverna på Lava så kommer vi få en tid till läkaren. 

Så där har ni den, uppdateringen!! 

Annars händer inte speciellt mycket. Mest jobb för min del nu.
Imorgon är det HX festival i Helsingborg. Då ska jag vara extrabuss och köra lite överallt. Ska bli kul 😊😊

Ha en trevlig kväll 🌸

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0