Det känns...

Det är svårt att beskriva. 
Vissa känslor kan liksom inte göras rättvisa genom ord. 
Det är mer ett kaos av allt, energier, tårar, skratt. 
Hur gör man då? För att orka, för att hantera det som jag vet ska komma. 
Oavsett utgång så är känslan av livets lotteri allt annat än roligt. 

Det tar så mycket av min tid. Att ständigt tänka, analysera...till ingen som helst nytta.
För jag vet inte vad framtiden har att erbjuda.
Vissa pratar om att om man bara tänker på något eller önskar sig det tillräckligt mycket så ger universum dig det. 
Är det kanske det som jag har gjort fel hela tiden...inte önskar tillräckligt mycket och med tillräckligt mycket inlevelse.  

Lagen om Attraktion är Universums kraftfulla lag. Själva principen är att lika attraherar lika. Det innebär att du drar till dig de upplevelser, situationer och människor som befinner sig på samma energi- och vibrationsnivå som du själv. 
Alla människor och upplevelser som kommer in i ditt liv är en lärare på något sätt som dras till dig på grund av din nuvarande medvetandenivå. 

Om vi tror på Lagen om Attraktion kan vi oxå aktivt förändra vår energi och vår vibration för att attrahera en annan uppsättning av upplevelser och möjligheter. När vi höjer vår energi och vår medvetandenivå så speglas det i vår yttre miljö och vi börjar attrahera nya upplevelser och människor. 

Eftersom vi alla är medskapare till vårt eget öde så har vi oxå kraften att skapa situationer i livet. Vi kan skicka ut våra förfrågningar till Universum och se dom komma tillbaka till oss som en önske-bumerang. 


Min önskan är glasklar. 

Jag blundar och knyter mina händer. Med all min kraft och hela mitt väsen önskar jag mig ett slut på alla dessa negativa aspekterna i mitt liv. Både de jag kan påverka och de som förblir utom min kontroll. 


Så frågan är: vems lag är min önskan? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0