Fredag

Sitter på tåget nu, på väg hemåt.
Kursen är snart klar. Bara en självvärdering som ska in sen är kursen avslutad. 
Det känns skönt.

På måndag börjar nästa kurs. Jag har några kapitel som ska vara lästa tills dess. Ingen rast och ingen ro.

Men lösningen får vänta till imorgon. 
För ikväll ska jag ha en efterlängtad kväll med mina tjejer. 
Igår tjuvstartade vi med en film och en lussekatt 🥰 mysigt värre ❤️

När det är så stressigt så
Uppskattar man verkligen dessa stunderna. 
Vips så är dom borta....då är dom upptagna med sina kompisar, aktiviteter och om 100 år sina pojkvänner 😂 (absolut inte innan dess). 

Nä! Så jag tar vara på de nu, medan kramarna fortfarande är varma. 
Dom är trots allt det bästa och mest värdefulla jag har ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0