Jobbelijobb

Gud va svårt det är att hitta fokus.
Så många saker som distraherar, stjäl mitt fokus.

Nu har nästa kurs börjat och det blir ju så att man automatiskt planerar uppgifter som kommer. 
Sen när det är grupp eller pararbete så måste man planera för det oxå. 
Så just nu blir min hjärna lite "splittrad".
Det är så mycket som är på gång, med högtider och annat, så nu när helgen kommer ska det faktiskt bli rätt skönt att jobba lite.

När jag sätter mig bakom ratten så slappnar jag av på nåt konstigt sätt. 
Det går inte att sitta och tänka på massa annat, eller inte i början iallafall. 
Så då stänger jag av plugg delen av mig. 
Det behövs nu...lite iallafall.

Nu ska jag sova. 
Imorgon ska Nova uppträda, sjunga en sång.
Lucia tåget lär bli en fantastisk upplevelse. 
Jag är så stolt över henne, att hon är så modig. 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Nu är det natt ⭐️ sov så gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0