Lucia

Nähä! Det blev ingen solosång för Nova.
Vet ej vad som hände men det blev bara en samlad kör som sjöng idag. 
Men dom va jätteduktiga så det va väldigt roligt att se deras uppträdande.

Något som va mindre roligt va att min mobil dog när det va 10 min kvar till framträdandet. 
Vet inte varför, den va full laddad och jag hade nästan precis tagit en bild på Nova...sen bara blev skärmen svart.

Så jag fick be en annan mamma att filma och ta bilder. 
Drygt och sånt orkar jag inte. 
Så det blev en tripp till Väla och fixa en ny mobil. 
Jag har velat ha en fairphone ju, och tanken va att jag skulle göra lite efterforskningar så jag kunde köpa en sån. Tyvärr hade inte tre dessa så det fick bli en annan. 
Inget jag är speciellt nöjd över men man är verkligen handikappad utan mobil och jag behöver veta att den håller i alla lägen. 

Så nu är jag med ny mobil, eller ja....det va samma modell men ny. 

(null)

(null)

Nu ska jag strax åka och jobba. 
Jag har försökt läsa lite idag, men det har gått sådär. 
Förkylningen sätter stopp tyvärr, jag känner att jag är trött hela tiden. 
Då är det svårt att koncentrera mig. 
Men men...jag får ta med en bok till jobbigt se om jag kan läsa lite där istället. 

Hoppas alla får en skön fredag 😊😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0