Lugnet inom oss

Julen för allt för ofta med sig en stress.
För vissa känns julhelgen som en oändlig ångestfylld tid. 
För andra är detta en tid då man kan visa alla i sin närhet hur mycket dom betyder och hur mycket du uppskattar dom. 
För en del existerar inte julen, det är bara en helg precis som alla andra.

Jag känner väl igen mig i alla personerna ovan. 
Stressen äter upp mig medan guldkornen gör det allt värt att genomlida.
Nu är det snart över för i år. 
Bara nyår kvar. 
Fram tills dess ska jag jobba, plugga, träna. 
Dagarna kommer gå fort, och vips så är det nytt år och ett steg närmare min examen. 

Jag hoppas att alla har haft en mysig jul och att ni mumsar på rester idag. 
Så medan ni sitter i soffan och kollar på nån av alla julfilmer så kan ni tänka på mig som rullar fram genom natten. 

God Fortsättning önskar jag er 😁

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0