Sakta sakta framåt

Ja! Träningen går definitivt inte snabbt...eller ja resultaten närmare bestämt.
Men det träningsvärk från helvetet tog jag mig ner till gymmet idag. 
Benen ville inte göra som hjärnan sa och jag stapplade runt där och fokuserade på armar, rygg och bröst istället. 

Efter lite mer än en timme va jag klar och jag cyklade hem. 

Nu ska jag läsa lite i mina skolböcker, jag har några timmar till här hemma innan jag ska åka till jobb. 
Klockan 04.00 går jag av mitt arbetspass imorgonbitti. 
Då bär det av till gymmet igen.
Jag känner att jag behöver köra rätt hårt nu i början så jag kommer in i det igen. 
Få upp uthålligheten och styrkan så det känns roligt att gå dit igen. 

Just nu gör det bara ont 😂
Men som ett brev på posten så kommer energin tillbaka. Helt otroligt vilken skillnad lite träning kan göra. 

Ikväll kommer tjejerna hem oxå. Dom har varit på Lalandia med Viktor och Sandra. Ska bli skönt att få krama om dem igen. 
Det känns liksom som att nåt fattas när dom inte är hemma. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0