Sista dagen imorgon

Snart är VFUn över för den här gången. Nästa gång jag stiger innan för dessa dörrarna är det för sista gången...sen är jag en färdig lärare. 

Det känns....bra, läskigt, spännande och otroligt motiverande. 

Jag kände inte så när jag påbörjade den här kursen, men nu går jag därifrån med mer gnista och det är så roligt.

Det är intensivt, och jag har inte haft nåt liv nu dessa fyra veckorna...men det är värt det.
Nu börjar nästa kurs som kommer vara över hela jul och nyår. Salstenta direkt efter nyår är lika med....noll julfirande. Eller ja, så känns det iallafall. 
Men så får det vara nu, och det är okej. Nästa år kommer jag definitivt vara ledig och fira jul med familjen precis som jag önskat. 

Nu är det dags att sova. 
Fingrarna värker eget allt klippande och sorterande. Magen kurrar eftersom jag inte hann fixa käk. Det fick bli ett knäckebröd och en clementin istället. 
Aningen för mycket kaffe idag oxå. 
Hmmm....dålig kombo inser jag nu när klockan är 23.00 och jag fortfarande är pigg. 

Jaja, blundar jag så somnar jag nog snart.
Natti natti mina vänner ⭐️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0