Relaxation

Ljudet av tangenter som rytmiskt viker sig efter fingrarnas vilja masserar mitt inre.
Ingen sång, ingen text...bara toner som dansar en dans. 

Så Vackert, behagligt.
Jag försvinner iväg, långt bort. 
Kroppen är fortfarande under täcket i soffan...men mitt väsen, jag...är nån annanstans. 

Bland gröna träd, vackra ängar, höga klippor.
Vid havet där vågorna tvingar vattnet mot stenarna och vattendropparna lägger sig som ett fint täcke över mitt ansikte.

Jag är överallt och ingenstans.
Totalt mörker, men fortfarande behagligt. 
Ingen rädsla längre, för jag vet att i det mörka...finns ljus. 
Det lyser inte än, visar sig inte....men jag vet att det är där.
Jag väntar gärna...för när det lyser, när det är tid....kommer det lysa starkare än 1000 solar.

Rädslorna som funnits har bara existerat i mitt huvud. 
Jag vet bättre nu. 
Jag har valt bort det negativa för att ge plats åt det fina, vackra som livet erbjuder. 

(null)

(null)

My time is now ⭐️ now is forever ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0