Sovmorgon

Imorgon händer det.
Då ringer inte min klocka.
Då ska jag sova tills jag vaknar (det gör jag visserligen varje dag) och jag ska vakna utvilad, redo för en ny dag.

Tjejerna va snälla och följde med mig till Malmö idag och medverkade i vår informationsfilm. Dom va så duktiga (trots att Nova tappade sitt tålamod med sin syster några gånger) och filmningen gick jättebra.

Eftersom dom varit så duktiga så läxade vi till det med popcorn och film nu. 
Filmen som vi såg va väl ingen höjdare (enligt mig) men det va en mysig stund. 
Nu ligger båda två och sover eller dom somnar väl snart iallafall.
Jag ska läsa lite i Kepler medan mina ögon långsamt men säkert blir tröttare.

Magen är fortfarande mätt efter middagen. Tjejerna fick välja och det blev tacos 😊 vi hjälptes åt och det blev succé. Åt dock liiite för mycket känner jag 😂

God natt och sov gott 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0